În noiembrie 2017, cele 23 de cluburi sportive din București (cu ramuri sportive pe atletism) au decis în Adunarea Generală de Alegeri ca eu să fiu numit în funcția de președinte al Asociației Municipale de Atletism București.
AMAB este o asociație fără scop patrimonial, de drept privat, așa cum se definește în Legea Educației Fizice și a Sportului nr. 69/2000. Statutul Asociației decurge din cel al federației sportive naționale pe ramura atletism – FRA.
Am intrat direct în activitatea competițională cu 10 campionate proprii pe an și 6 alte competiții în parteneriat.
În prima săptămână:
- am înghegat o nouă echipă, un comitet de organizare competiții format din persoane de toate vârstele
- am creat calendarul competițional pentru 2018 și l-am trimis la FRA
- am început colaborările cu primii parteneri din postura de sponsori (Novaplus, GTS Agency – Agenție de coaching pentru dezvoltarea carierelor sportivilor, Maart Consiliere Afaceri, The Marketing Strategic Agency).
- am inițiat câteva parteneriate media online (afișate pe pagina Sponsori de pe amabucuresti.ro).
În prima lună am schimbat:
- întreaga organizare a secretariatului de concurs
- am renunțaț la lucrul în excel, un program depășit în care erau necesare multe acțiuni redundante ce sporeau erorile umane
- am început colaborarea cu Federația Română de Atletism pentru obținerea dreptului de folosință a licenței programului de management competiții (HyTech Meet Manager)
- am lansat primul site al Asociației unde deja erau disponibile calendarul competițional și rezultate ale competițiilor, programele de concurs și un formular de înscrieri
În următoarea lună:
- am înlocuit site-ul amabucuresti.ro cu o platformă web dezvoltată de la zero prin eforturi proprii de zeci de ore
- în următoarele luni am tot crescut compexitatea platformei online până când a ajuns în punctul de a putea gestiona competiții. În prezent se pot crea fișe de competiții, se pot acorda drepturi de acces utilizatorilor pentru anumite fișe, se pot activa diferse module (înscrieri, descărcare formular înscrieri, program de concurs, rezultate LIVE, upload fișiere rezultate, liste de înscrieri și validări, formular de feedback, pagină de donații, atașare albume foto și video, regulament de concurs, optimizare pentru Google, optimizare pentru Facebook).
- am creat pe amabucuresti.ro un calendar de competiții naționale la care pot contribui toți organizatorii de competiții pentru a se promova
- am creat o bază de date a asociației cu cluburile sportive, atleți participanți la competiții în ultimii ani, antrenori, date de contact ale acestora, arbitri din ultimii ani, amenajatori din ultimii ani, competiții, date financiare
- am introdus în baza de date AMA toate documentele financiare (chitanțe, facturi, contracte asociate acestora, ștate de plată) din 2015 până în prezent
- am creat o analiză a situației financiare și am inițiat demersurile necesare pentru recuperarea actelor Asociației, inclusiv a Certificatului Unic de Înregistrare
- am ordonat toate documentele Asociației și am creat un registru de documente în care fiecare tip de document emis are un număr de înregistrare și o serie
- am creat o gestiune a stocurilor
După 6 luni:
- am modificat actul constitutiv la Judecătorie pentru prima dată
- am propus noi modificări pentru statut care au fost votate la următoarea adunare generală de 1 an
- am marcat reluarea adunărilor generale la nivel anual
- am recuperat toate documentele Asociației
- am mai adăugat competiții în portofoliu
- am crescut numărul de premii (medalii, cupe și diplome acordate)
- am creat o echipă de voluntari, unii dintre ei venind ocazional să își ofere ajutorul necondiționat la competițiile noastre. Cel mai performant rezultat a fost numărul de 79 voluntari prezenți la ASE Student Run 2018.
După 1 an:
- am crescut iar numărul de premii
- am acordat șansa de a participa într-o finală atleților seniori neincluși în clasamente (cluburile neafiliate / din afara Mun. București nu pot face parte din clasamentul pe Mun. București)
- am premiat toți copiii participanți la Cupa Începătorului 2018 – peste 800 de copii
- am dezvoltat în continuare paltforma amabucuresti.ro adăugând noi funcții cu prețul a zeci de ore de muncă. Una dintre funcții este agregatorul de rezultate prin intermediul căruia oricine poate filtra rezultate ale sportivilor din ultimii 3 ani, sau se pot genera rapoarte pentru cluburi sportive și organizatorii de competiții
Nimic nu ar fi posibil fără echipa noastră:
- Robertino Tănase – Vice Președinte
- Daniela David – Secretar General
- Niculescu Suzana – Director Statistică și Premiere Competiții
- Negre Răzvan – Director Tehnic
- Opriș Paul – Director Marketing și Dezvoltare
- Toma Mihai – Director IT
- Andrei Antonescu – Președinte Competiții
- Constantin Macovei – Vice Presedinte Competitii
În echipă s-au mai alăturat:
- Radu Cușmir – Premiere
- Ana Iordache – Meet Manager
- Ana Brică – Premiere și secretariat de concurs
- Daniel Mateescu – voluntar
- Sorina V. – voluntar