
Despre proiectele de comunitate
Pasiunea pentru sport și marketing sportiv, îmbinat în stilul meu, cu IT-ul, a atras o listă foarte mare de proiecte ce merită promovate și chiar preluate de colaboratori. O parte dintre proiecte sunt inițiate de mine, iar o altă parte sunt ale unor prieteni foarte buni care au nevoie de resurse, la fel ca oricine altcineva ce duce o luptă pe frontul proiectelor de comunitate. De cele mai multe ori, proiectele destinate comunității nu sunt finanțate și nu au resurse umane, financiare, materiale, dar au în spate oameni cu inimă puternică.
De-a lungul anilor am primit zeci de șanse de la mentorii mei pentru a mă dezvolta. Și am acceptat fiecare provocare! Le sunt recunoscător tot timpul și le mulțumesc pentru oportunități. Oportunitățile oferite de ei sau de mine pot ajuta și pe altcineva să crească, așa cum mi-au folosit și mie.
Întrebările mele pentru tine sunt: Ai nevoie de experiență? Cauți să înveți ceva util și să oferi ceva comunității? Cauți un loc al tău sau o menire?
Dacă ai răspuns „da”, în gând, la una dintre aceste întrebări, atunci este cazul să te implici într-unul dintre următoarele proiecte pe care le promovez sau pe care le dezvolt.
1. Organizararea unui cros studențesc din postura de Project Manager sau Team Leader.
Inițiator: Coman Paul-Tiberius
Organizatori: Asociația Municipală de Atletism București în parteneriat cu Facultatea de Marketing și Departamentul de Educație Fizică și Sport din Academia de Studii Economice.
Descrierea activităților: Voluntarii se vor înscrie pe platforma Wolunteer, platformă de gestionare a sarcinilor creată de noi. Pe platformă se vor aloca sarcini referitoare la promovare, sponsorizări, parteneriate, recrutare, sarcini de social media și de design sau de creare conținut ș.a.m.d. După înscriere, se va primi prin email o listă a sarcinilor. Dacă vei fi interesat, vei confirma perioada de începere și de încheiere a voluntariatului, nivelul dorit de implicare și activitățile la care vei lua parte.
Forma de colaborare: voluntariat
Perioada: 1 mai – 1 octombrie – activitate de atragere parteneri, dezvoltarea procedurilor de lucru interne, 1 octombrie – 1 martie – recrutare voluntari traseu, promovare, 1 martie – 1 aprilie – promovare intensă
Event day: 4 aprilie 2020
Link înscriere: Wolunteer
În 2013 am pornit lupta pentru ASE Student Run, eveniment de alergare non-profit și fără taxă pentru studenții și elevii din București. În 2016 am organizat prima ediție, iar în 2019 am trecut borna celor 1000 de participanți în cadrul celei de-a IV-a ediții.
În primele 2 ediții am premiat fiecare participant, iar în fiecare an am avut parteneri de excepție din zona corporate, companii mari precum Mc Donald’s, L’Oreal, Libra Bank, KPMG, Secom și mulți alții.
Cel mai mulți voluntari activi au ajuns la o echipă de 79 persoane în ediția a III-a.
Înscrieri voluntariat ASE Student Run.
2. Devino Team Manager la Crosul Iubirii în 2020.
Inițiator: Coman Paul-Tiberius
Organizatori: Asociația Municipală de Atletism București
Descrierea activităților: Evenimentul este de o anvergură mai mare, însă se află la prima sa ediție. Voluntarii vor fi și remunerați, dar implicarea trebuie să fie mult mai activă. Se va lucra intens la gestionarea bugetului de promovare și la atragerea de parteneri pe termen lung.
Forma de colaborare: voluntariat cu posibilitatea de a fi remunerat
Perioada: 1 mai – 1 octombrie pentru setup general, 1 octombrie – 1 martie pentru promovare și recrutare voluntari traseu, 1 martie – 1 mai – ultimele pregătiri și promovarea intensă a evenimentului
Event day: jumătatea lui mai 2020
Voi lansa un nou eveniment care se adresează cuplurilor, în primul rând, apoi, familiilor și atleților de performanță. Singura cursă competitivă este cea a atleților.
Aici este nevoie să formăm o echipă mare pe diferite departamente precum: marketing, creativ, sponsorizări, vânzări, resurse umane. La final, cei implicați vor fi chiar remunerați.
3. Organizează un eveniment sportiv corporate în Sala de Atletism
Inițiator: Coman Paul-Tiberius
Organizatori: Asociația Municipală de Atletism București
Descrierea activităților: Promovarea evenimentului către companii, ONG-uri și instituții publice, lucru pe platforma online, dezvoltarea procedurilor tehnice de organizare a competiției
Forma de colaborare: voluntariat cu posibilitatea de a fi remunerat
Perioada: 1 mai – octombrie
Event day: 7 decembrie 2019
Afterwork Athletics este une eveniment unic în zona corporate, organizat iarna, în sala de atletism Ioan Soter din București cu condiții de desfășurare identice cu cele ale sportivilor de performanță. Prima ediție a evenimentului a avut deja loc sub forma unei ediții-pilot, pornind de la ideea de a face sport după serviciu. Evenimentul se adresează companiilor, ONG-uri lor și instituțiilor publice.
Temperatura sălii de atletism este excelentă întrucât se menține constantă la 25 grade celsius, fiind excelentă pentru o alergare și pentru câteva probe fizice.
4. Întră în departamentul de marketing sportiv al AFC Venus 1914 București
Președinte: Robert Iulian Țicleanu
Descrierea activităților: promovarea echipei în colaborare cu câteva publicații de presă și dezvoltarea de noi parteneriate media. Lucrul cu materiale grafice pentru online și pentru print.
Forma de colaborare: voluntariat / internship marketing
Perioada: nedeterminat
Unul dintre cele mai vechi cluburi sportive de fotbal din țară, deținătoare a 8 titluri de campioană.
Am lucrat aici în poziția de Marketing Manager, iar acum sunt un fan înfocat al clubului. Respect foarte mult viziunea președintelui, dl Robert Țicleanu și istoria din spatele clubului. Povestea trebuie spusă mai departe, iar clubul trebuie ajutat să urce în ligă, apoi să acceadă până în Liga I, acolo unde își are locul. Este mult de muncă pentru că departamentul de marketing trebuie să se sincronizeze cu cel sportiv. Nu putem face performanță fără marketing și nici marketing fără să avem rezultate. Provocarea este dură și are nevoie de luptători de guerila marketing foarte curajoși.
5. Sports Business Academy
Inițiator: Gheorghe Cristian Dragoș, Country Sales Manager la SEG Team.
Descrierea activităților: organizarea seriei de cursuri pe parcursul celor 7 săptămâni (o zi pe săptămână), colaborarea cu sportivii de top ai țării și chiar din lume și cu personalități de top din industria sportivă. Pe parcursul anului vei lucra pentru diferite cercetări de marketing sportiv, vei promova evenimentul și vei beneficia de un real mentorship din partea lui Cristi.
Forma de colaborare: voluntariat
Perioada: nedeterminat
Link înscriere: contact@sportsbusinessacademy.ro
Participă la cursurile primei academii de marketing și management sportiv din Estul Europei.
Proiectul este inițiat de Cristian Gheorghe în 2015, după ce au avut loc 3 ediții ale Școlii de Marketeri în Sport. Este co-autor al unui manual de Marketing Sportiv alături de Conf. Univ. Dr. Mihaela Constantinescu de la Academia de Studii Economice din București.
În prezent, sunt 2580 minute de video, 1585 pagini de studii de caz și 128 pagini de materiale teoretice din sport. Workshopurile vor acoperi zonele de management, marketing, comunicare, sponsorship, management financiar, legislatie sportiva, psihologie sportivă și foarte multe studii de caz. Prin platforma online vei avea acces nonstop la materialele teoretice, la studiile de caz, dar și la prezentările video ale invitaților.
6. Implică-te în proiectul „Revigorarea atletismului național”
Descrierea activităților: se vor realiza o serie de campanii și proiecte cu scopul de a încuraja participarea la activiățile atletice la toate nivelurile. Vom dezvolta împreună cu echipa AMAB și cu alte foruri guvernatoare din sport, precum Federația Română de Atletism, o strategie și un plan de lucru. Vom face uz de instrumente de IT dezvoltate intern sau prin parteneri și vom căuta soluții pentru a dezvolta comisia de arbitraj a asociației și pentru a crește numărul de participanți în competițiile de copii, juniori, seniori sau veterani.
Forma de colaborare: voluntariat
Perioada: nedeterminat
Acesta este un proiect început o dată ce am preluat președinția Asociației Municipale de Atletism București. În doresc foarte tare să devină un proiect important, realizat în colaborare cu Federația de Atletism și cu Ministerul Tineretului și Sportului. Inițial, am pornit proiectul sub denumirea de „Revitalizarea atletismului Bucureștean” pentru că face parte din nivelul de activitate al AMAB.
Doresc să continui proiectul și la nivel de București, dar dorința mea personală este să pot avea o contribuție la nivel național. Deja există parteneri în toate regiunile țării, care așteaptă idei sau ajutor.
Câteva activități de menționat: 5.000 de medalii București, Cupa Bucuriei pentru copii, platforma online AMAB și lucrul la o platformă pentru celelalte asociații județene, dezvoltarea mai multor aplicații pentru tehnologizarea atletismului, organizarea cursului de arbitraj, analizarea și crearea statisticilor competițiilor. Mai mult de atât, dorim să propunem Federației Române de Atletism câteva modificări care ar putea duce la o dezvoltare a atletismului.
7. 5000 de medalii București
Descrierea activităților: se va realiza o campanie de strângere de fonduri pentru achiziționarea a 5000 de medalii de calitate. Sperăm că prin acestea, vom încuraja mai mult sportivii să participe la campionatele municipale de atletism.
Forma de colaborare: voluntariat
Perioada: 1 mai 2019 – 1 aprilie 2020
8. Statistica Atletismului Românesc
Descrierea activităților: se va lucra cu foarte multe date în Excell sau Google Spreadsheets, date ce vor fi importate într-o platformă prin intermediul căreia sportivii, antrenorii și directorii de cluburi sportive vor avea acces la datele oficiale într-un timp foarte scurt.
Forma de colaborare: voluntariat cu o răsplată modică
Perioada: 1 mai 2019 – 31 august 2019
Va fi mult mai ușor să căutăm rezultatele unui sportiv din ultimii ani, sau să comparăm rezultatele între cluburi sau pe o anumită categorie. De asemenea, se vor putea genera rapoarte de activitate anuală a cluburilor sportive și a sportivilor sau a antrenorilor. Platforma web este cea mai complexă platformă din Europa, dedicată atletismului.
9. Calendarul Național al Competițiilor de Atletism
Descrierea activităților: dacă dorești să fii la curent cu toate competițiile din țară și să intri în legătură cu toți organizatorii, suntem în căutarea unui astfel de project manager.
Forma de colaborare: voluntariat
Perioada: nedeterminat
Acesta va fi un instrument nou de promovare pentru toți organizatorii de evenimente de atletism din țară. De asemenea, cei care caută evenimente, le vor găsi mult mai ușor. Partea faină este că organizatorii își vor adăuga singuri evenimentele printr-un formular web, iar noi le vom valida.
10. Organizarea cursurilor de Arbitri Atletism
Descrierea activităților: Promovarea cursurilor către universități și cluburi sportive, dezvoltarea Regulamentului de Organizare a Cursurilor, crearea mai multor variante de examen pe baza întrebărilor propuse de lectori, crearea de întrebări de tip simulare examen, evidența înscrierilor.
Forma de colaborare: voluntariat cu o răsplată modică / cursant
Perioada: nedeterminat
Link înscriere cursuri arbitraj
Link înscriere voluntariat în organizarea cursurilor de arbitraj
În perioada 15-17 aprilie 2019 la Sala de Conferințe de la sediul Fundației pentru Tineret a Municipiului București a avut loc primul curs de arbitraj din ultimii ani al asociației de atletism a Municipiului București. Intenționăm să creștem corpul de arbitrii și să formăm suficienți arbitri pentru competițiile municipale, naționale și din împrejurimi. Regulamentul de Organizare al Cursurilor de Arbitri Atletism este deja pus la punct, dar este necesară o colaborare strânsă cu Federația Română de Atletism. Va trebui să respectăm procedurile de lucru foarte atent și dreptul la protecția datelor cu caracter personal al fiecărui cursant. Rolul tău va fi să identifici noi furnizori de resurse umane, adică noi cursanți pentru aceste sesiuni. Împreună vom găsi o minimă sursă de finanțare a lectorilor și poate chiar un sponsor pentru participanți. Subiectele de examen vor fi realizate de specialiști în atletism.
Dacă dorești să te înscrii la cursurile de arbitraj pentru a obține calificarea, ai un formular separat pentru acest lucru.
11. AMA București Crowdfunding
Descrierea activităților: Crearea unui buget necesar Asociației Municipale de Atletism și înscrierea într-o platformă de crowfunding, strângerea de fonduri cu obiectivul de a acoperi bugetul propus, identificarea a noi modalități de promovare prin influenceri.
Forma de colaborare: voluntariat cu posibilitatea de a fi remunerat
Perioada: nedeterminat
Pe platforma amabucuresti.ro se va crea un modul de prezentare ale proiectelor asociației. Va fi nevoie și de ajutorul tău să le prezentăm într-o manieră adecvată și să le implementăm. Tu vei fi project manager pentru toată zona de crowdfunding și vei colabora direct cu responsabilul de marketing.
12. Scrie știri pentru presa locală
Descrierea activităților: Promovarea evenimentelor din sport prin pagina de Facebook a revistei, publicarea articolelor primite de la parteneri și de la sportivi.
Forma de colaborare: voluntariat cu posibilitatea de a fi remunerat
Perioada: nedeterminat
Scrie pentru revista Născut pentru Sport. Suntem în căutare de studenți de la jurnalism sau pasionați de jurnalism care doresc să contribuie la promovarea tinerelor talente. Acțiunile organizate de Asociația Junior Sport îți garantează faptul că vei avea numeroase ocazii să lucrezi cu campioni olimpici mondiali, naționali și cu tinere speranțe ale sportului. Revista Născut pentru Sport este cel mai complex proiect de educație prin sport pentru copii.
13. Contribuie la dezvoltarea Cloud Athletics Manager
Descrierea activităților: web testing, analiza alternativelor web, programare în HTML și CSS (sau vei învăța cu noi să faci asta), analiza user experience, contribuirea la realizarea de tutoriale de utilizare end-user, popularea bazei de date, export-import și convertire de date în diverse formate.
Forma de colaborare: voluntariat cu posibilitatea de a fi remunerat
Perioada: nedeterminat
Cloud Atletics Manager este platforma web de pe amabucuresti.ro ce are rolul de a asigura un management al înscrierilor la competițiile atletice mult mai rapid. Platforma va deveni mult mai complexă de atât pentru că va acoperi și alte arii precum financiar, rapoarte, exporturi de date ș.a.m.d.
14. Wolunteer – Platformă online de management al voluntarilor
Descrierea activităților: web testing, analiza alternativelor web, programare în HTML și CSS (sau vei învăța cu noi să faci asta), analiza user experience, contribuirea la realizarea de tutoriale de utilizare end-user.
Forma de colaborare: voluntariat
Perioada: nedeterminat
Link înscriere Project Manager
Wolunteer este o platformă de management a activităților utilizată pentru ASE Student Run. Rolul tău va fi acela de a colabora cu voluntarii evenimentului pentru a afla dacă platforma le este de ajutor și cum poate fi îmbunătățită. Tu vei fi project manager și vei avea pe cineva în subordine care să execute dezvoltarea platformei în funcție de necesități.
15. Foto 4 Racers – aplicație de identificare fotografii sportivi
Descrierea activităților: Aici poți deveni partener pentru dezvoltarea aplicației ca startup. În curând vor exista variante de utilizare pe bază de licențiere și sub licențiere.
Forma de colaborare: colaborare contractuală
Perioada: nedeterminat
Link înscriere partener/reseller (specifică intenția ta în mesaj)
Aplicația este folosită la competițiile organizate de mine, dar se va extinde și va putea fi utilizată pe bază de licență de către orice organizator de evenimente. Prin intermediu F4R, se pot identifica fotografiile alergătorilor sau a participanților la un eveniment sportiv după numărul de concurs, QR code sau alte identificatoare.
16. Întră într-un startup românesc despre planificarea antrenamentelor sportivilor
Descrierea activităților: vânzare din postura de co-partener sau dezvolrare IOS, Android.
Forma de colaborare: colaborare contractuală
Perioada: nedeterminat
Momentan, proiectul este încă în dezvoltare. Probabil că vor mai dura câteva luni până la lansare.
17. Devino Meet Manager la Asociația Municipala de Atletism București
Descrierea activităților: realizarea listelor de start ale atleților pe probe, gestionarea fluxului de înscrieri online, ordonarea înscrierilor după personal best (se va procesa automat de către software-ul folosit), editarea programului final de concurs, introducerea rezultatelor finale, redactarea raportului final al rezultatelor oficiale.
Forma de colaborare: barem de arbitraj în funcție de reuniuni
Perioada: nedeterminat
Link înscriere: secretariat@amabucuresti.ro
Avem nevoie de o persoană dedicată pentru procesarea înscrierilor sportivilor și pentru crearea listelor de start. Mare parte din fluxul de înscriere este automatizată datorită sistemelor noastre informatice. Foarte important este să te asiguri că rezultatele oficiale sunt complete și că ajung la forurile superioare. De asemenea, vei deveni un specialist în regulamente de competitii întrucât va fi nevoie să îl aplici și să înțelegi succesiunea probelor de atletism conform unui specific aparte. Te vei implica în realizarea programelor de concurs și în pregătirile fiecărui campionat Municipal.
18. Devino recrutor de resurse umane la Asociația Municipala de Atletism București și pentru alte proiecte faine
Forma de colaborare: voluntariat
Perioada: nedeterminat
Link înscriere: secretariat@amabucuresti.ro
Este sansa ta să faci recrutări pentru mai multe proiecte simultan și să înveți să te organizezi precum într-o agenție de recrutare. Eu am pregătit pentru tine un plan de lucru interesant și foarte bine structurat. Trebuie să știi că va trebui să înțelegi esența fiecărui proiect și să treci de un filtru anume ca să ajungi la mine la interviu. 🙂 Va trebui să aleg o singură persoană!
Recrutarea de desfășoară în perioada 25 aprilie – 15 mai. Dacă nu ai prins perioada de recrutare, vei putea opta să fii contactat în cadrul altor proiecte.
Lasă un răspuns